2011-11-10 | 15:46:18

LALLALLAAA

Fy vale är mitt nya ord och fy vale säger jag, vad dött det va på bloggfronten här då, kanske har jag ingenting roligt att komma med eller så fick jag helt enkelt plötsligt ett liv, ett liv på posten JAJJA är så jävla trött hela tiden och mina fötter skriker efter hjälp men det känns bra, jäävligt bra. Äntligen nåt att stiga upp till och jävlar också vad jag stiger upp, tidigt - kokar te - hämtar tidningarna - äter frukost i lugn och ro SOM EN VUXEN (hjälp jag vill inte bli vuxen) Men jooo iallafaaaalll så ville jag väl mest meddela att jag lever och har det bra fastän mina vänner far härsotvärs, Caroline kommer hem från Kina jaa nää men dåå far LauLau och Emsi till Berra VILKEN STIL VA
Nåväl en dag ska jag också fara till nåt coolt ställe, sådetså!

Btw så älskar jag Video Corners hemsida, "kommande filmer" : titanic, top gun, ace ventura GREAT MÅSTE NOG SPRING O HYR DIRRE




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: