2011-11-28 | 20:11:11

TYCKER DET BÖRJAR BLI LITE KALLT

Läste på texttv idag (ja jag läser texttv) att sex med djur nu har blivit förbjudet. Ursäkta nu men är det bara jag som förstått det som att det aldrig nånsin har varit tillåtet?! Jävla stört.

Sen såg jag på ensam mamma söker intervjuerna idag och Hannah verkade fett FML-ig "nää jag vill nog inte kommentera det särskilt mycket, nää jag kan inte påstå att jag har någonting positivt att säga om det här, nää jag tänker inte svara på den frågan, nää o nää o nää" nåväl dom andra var ju glada och kära iallafall och Martin och Jane (stavning?) har köpt en häst tillsammans. vissa skaffar barn, vissa köper en häst. där ser man.

Övrig fakta om dagen är att jag längtar efter folk som är på vischan, kom hem kom hem så firar vi lite jul vetja!
Och en annan onödig fakta är att jag är extremt sugen på en shoppingrunda på Kappahl (har jag feber?) men Laurina näjnäj hon skulle ut och springa hon, med Berit, varför döps alla orkaner och liknande till Berit, Katrina, Ursula? det skrämmer mig ju inte ett dugg (fast tydligen lite mer än Ehres-flickan som beger sig ut medan jag springer på löpband) BLÅS INTE BORT

Näjj nu ska jag hopp i duschen, och imorgon är det upp med tuppen som gäller! wöööhööö
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: