2011-10-20 | 18:24:15

LITE KUL ÄNDÅ

Hittade just en massa skojiga saker på min mejl, massa recensioner och uppsatser som jag skrev för år och dar sen

"Men att bli uppmärksammad i Sverige är såklart mycket svårare än här på Åland (Om det inte gäller Zlatan förstås…). Att komma med i tidningen p.g.a. fotbollsspelande är inte alltid så lätt. Det är lättare att komma med p.g.a. att någon känd fotbollsspelare blev för full och dansade naken genom Stureplan."

Okej jag skrev inte den för år och dar sen, mera 2010 om jag ska vara ärlig.
Men varför har jag ens använt ord som full, naken och
Stureplan i en seriös uppsats? Nåväl man måste ju använda konkreta exempel!

Usch vad jag luktar vitlök
har börjat käka vitlök, har hatat det (trodde jag) fram tills nu
tänk vad jag missat alla dessa år...mimimimiiii

1 Kommentarer
laurinaaa:

HATE TO SAY I TOLD YOU SO!! (kidding, hatar det inte alls HA HA du har gått miste om hundratals kilo fin vitlök hihi välkommen till vitlökens underbara värld)

2011-10-21 | 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: