2012-04-26 | 16:15:47

BOBERTILSMOR

Hittills har jag varit en tjurig 5åring den här veckan, att en jäkla ond hals o djävulskap skall göra en helt inåtvänd, det trodde man ju int för 5 penni! :O
Men så kan det gå när haspen inte är på, har varit och tagit lite prover hit o dit, lipat lite hit o dit och varit rödflammigt-arg hos doktorn - vilket tydligen gav resultat, supergulliga sjuksköterskor! Dom växer inte på träd! Hon tog mig seriöst (kan va alla dom svordomar som for ut mig) och gav mig några topsar med hem så jag kunde peta bort det jag har i halsen ?!?!? What the fuck liksom, är det en jävla liten minigrej som gjort mig till LeZzzEen PhHlLikkKaa_91?! som jag kan ta bort själv?! och som gjort ätandet till en pina de senaste 2 veckorna?!

TYDLIGEN

För här sitter jag nu, utan halsont, frisk som en nötkärna, för en grej jag kunnat peta bort själv hela tiden. Känns ju bra.

Idag hände det en annan grej, jag skapade en ny e-post adress, heter man Bobertilsmor7 så är det inte många som tar en seriöst har jag märkt, som när man ska söka lägenheter tillexempel, antingen tror dom inte på att jag är i ålder för egen bostad eller så tror dom jag har en unge vid namn Bobertil. Och när man förklarar att det handlar om mitt GSM-mjukisdjur som hette bobertil, jaaa, det blir liksom inte bättre med det.

Nog för idag! PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: