2012-05-15 | 15:47:44

5 ÅR SENARE

Ibland vill jag verkligen skriva blogg, lägga upp massa fina bilder som jag tagit med min überbraiga systemkamera, berätta om mina roligheter som händer och ibland vill jag tillochmed bli riktigt entusiastisk och lägga upp bilder på mina oufits, mina teckningar och kappahl köp (ja kappahl och jag är tight) men händer det nånsin nånting av detta jag just räknat upp? näääääää för det gör ju inte det

men nu när ni vet att jag vill, känns det lite bättre, för vill man ju så kan man! men för att kunna ska man också orka, och det är där mina kära vänner som skon klämmer

men jag kan berätta några kuligheter såhär som jag kommer på på rak arm *sträcker ut armen* (höhö) HAR FÅTT LÄGENHET SKA FLYTTA 1 JULI, HÄROMDAN NÄR JAG KÖPTE TOMATER PÅ S-MARKET FOR ALLA TOMATER UT PÅ RULLBANDET OCH HON I KASSAN BLEV SKITSUR OCH TYCKTE NOG ATT JAG KUNDE PLOCKA UPP ALLA TILLBAKA I LILLA BURKEN ISTÄLLET FÖR I EN PÅSE SOM JAG FRÅGADE OM, ELLER INTE VET JAG OM HON VAR SUR EGENTLIGEN, MEN NÄR MAN TALAR MED RYSK BRYTNING LÅTER DET VERKLIGEN SURT, I HELGEN DRACK JAG LITE, DANSADE LITE, SPYDDE LITE, DET VA KUL ENDA TILLS DET SISTNÄMNDA, JAG HAR ETT VIRUS PÅ MIN HOTMAIL, DET KOMMER ALLTID UPP EN CHATTRUTA FRÅN EN TJEJ VID NAMN JENNY SHOEMAKER, HON UNDRAR HELA TIDEN "ARE YOU HORNY?" ELLER SÅ ÄR HON "LONELY AND WANT COMPANY"

så - det får räcka med kuligheter!

PUSS

1 Kommentarer
linn:

hahahhahaha, stackars jenny.....

2012-05-15 | 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: