2012-05-04 | 15:53:01

EN ANNAN SAK OCKSÅ

Den här låten är ju helt underbar, tur att det kom en ny låt för Ängeln i rummet är lite smått förstörd för mig efter att Laurina sa att det lät som Laleh va en sektledare när hon skriksjunger ängeln i rummet! vilket hon också gör och vilket jag också tänker på nu varje gång jag hör den, på Laleh-sektledaren, fast mest tänker jag på Laurina, och det är ju en bra sak...så nu kom jag på att den nog inte alls är förstörd för mig, det var mer när Lau var ut på vift i djungeln som det va lite jobbigt va, men nu är hon ju här! så då kan man ju bli glad istället! ÄNGELN I RUMMET!

Jag kan nog det här med att glida iväg från ämnet, ville bara meddela att den här låten får mig att le lite extra, videon med förresten  

3 Kommentarer
La-urin-a EHEHEHEHE:

ÄNGELN I RUMMET!!! VÅRENS FÖRSTA DAG!!! sektrösten

är utan mat ikväll så jag tänker ringa dig och tvinga dig grilla med mig fast de regnar eller så

2012-05-05 | 15:02:12
meagain.....:

får lite dåligt samvete att jag förstör laleh för dig. ja gillar laleh hon är så rolig att driva med bara!! hihi hjärta dig elin

2012-05-05 | 22:58:59
Lompalicous:

FY va bra låt! Tack för det Elin-babe ;)

Kommer lyssna på den varje dag nu :P

<3

2012-05-10 | 13:15:16
URL: http://lompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: