2012-05-04 | 15:47:10

SOLVEIG OCH JAG

Elin Kåå:s natt/morgon: vaknar, stiger upp, går igenom min morgonrutin: rullar lite deo längs armhålan, sprutar lite parfym, letar upp nån säckig tröja som man kan jobba i, samma sak med byxorna, hittar inget, blir lite fittig, blir o ta postentröjan (idag igen... aldrig att man kan va lite cool på jobb) tar på mig strumpor och annat jox ni vet tisshållare och sånt (fast det kanske sker före postentröjan nu när jag tänker efter SKITSAMMA), går ut ur rummet för o lägga på kaffe...men väntas nu?! det är ju kolsvart ute, och mammas tv är fortfarande på VAD FAN ÄR KLOCKAN

tittar på klockan...
00:07

jaha det va ju kul, tur att man inte for hela vägen till jobb iallafall POSITIV ANDA

går och lägger mig igen, 07:00 SOOLVEIG DU ÄR EN SOOOL FÖR MIG (min ringsignal) dags för samma procedur igen men denna gång på riktigt, jobbjobb fast man är förkyld_tjej91, rätta takter!
Man lever ju fortfarande efter "kan du festa så kan du nog jobba" fast andra vägen liksom "kan du jobba så kan du festa" inte för att det lär bli nån fest men ett glas vin tänker jag fan dränka mig i iallafall, det är ju fredag.



Min ringsignal är världens bästa, men nu mår jag lite dåligt efter youtubandet av den...han ser ju helcrazy ut han där karln! håjhåj

TREVLIG HELG MINA TVÅ LÄSARE
PUSS

1 Kommentarer
laurina:

hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa ÅÅÅHNEEEEEEEEJ NU KOMMER SOLVEIG ALDRIG VARA DENSAMMA FÖR MIG

2012-05-05 | 14:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: