2010-11-25 | 21:49:57

JULSTJÄRNAN ÄR UPPE

Ikväll har jag skrattat jättejättemycket, Magnus Betnér VILKEN MAN dock förstår jag inte föräldrar som gick med sina 12 år gamla barn - dom har nog en hel del ord att förklara vid kvällsteet ikväll...
Nu mår jag lite illa av allt skrattande, har ont i mina käkar vilket brukar tyda på att förkylning inte är långt bort
Igår träffade jag Caroline, det va härligt hon är härlig ♥

Nu vill jag sova gott utan nån katt som väcker en mitt i natten för att han är kissnödig och så vill jag sova drömfritt, whats up med mitt drömmande?! jag vill ju bara sova gott ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT VA VA VA

Jo förresten, ikväll va jag också och fikade med Lauris...
"Vilken bra timing vi har! inte några småbarnsfamiljer så långt ögat når" (vi lyckas alltid timea in fiktid när de åländska barnfamiljerna också har fiktid vilket innebär massa skrik och gap)
fem minuter senare stiger tre TRE?! småbarnsfamiljer tillsammans in genom Bagarstugardörren och tar upp alla platser i salen förutom dom två som jag och Laurina satt på, detta innebar alltså att det gap vi stört oss på innan fördubblades med 3 mmm I LOVE

ps. jag har inget emot barn, tror inget annat, men måste de fika på samma plats och samma tid som Laurina och mig? VARJE GÅNG?! ds.

1 Kommentarer
fikarn:

faktiskt helt stört. de måste vara synska o drar på fika varje gång vi är där. men tror dom verkligen vi är så lätta o läsa VAVA dom ska nog få se på fikaaa när dom minst anar det.// LAURIS-FIKARN

2010-11-26 | 18:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: