2010-11-19 | 16:20:12

MASSAGE

Var på massage för första gången i mitt liv idag, det va skönt men jag trodde det skulle vara skönare, sen blev jag helt mör i kroppen och såg på Kungarna av Tylösand och va segare än den segaste råttan! Idag var det 0 skola, jag och Ida skulle jobba på ett projekt men istället blev det 1 h tre-rätters lunch (med huvudrätten grisfilé bakad potatis och pepparsås) har jag nånsin sagt hur mycket jag diggar min skola?

Fick just nå ryck och började prova eventuell fotbollsgale-klänning och nyårsklänning, jag tycker om klänningar och nu blev jag partysugen det var ju inte meningen! ännu en vit helg står på schemat, bytte till mjukisbyxor nu THATS BETTER

Shit att ännu en vecka har gått! Till skillnad från förra helgen så ser min kalender ut såhär för helgen                                      










den är alltså tom! så jävla skönt, ikväll skall jag tillsammans med min 6iga vän Laurina motstå vin-frestelsen och göra nåt annat roligt istället, det brukar inte vara så svårt fixat :)

jag älskar förresten att vara ensam hemma, dansbandsmusiken spelar på volym 1000 och nu tänker jag få ut lite av min kreativitet på papper

KYSS

1 Kommentarer
din6igavän:

jaahaa det var ikväll vi skulle göra nåt roligt? ja måste ha förväxlat dagar, ja trodde de var tråkdagen idag. HA HA not snart ses vi beautiful

2010-11-19 | 17:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: