2011-12-22 | 15:38:35

JAG LEVER

Julruschen är öveeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. Ni föstår inte hur glad det gör mig. Jobb 7-20 är inte min kopp av te. Nu infinner sig en blandning av jävlig pepphet inför jul och partyparty, jävlig trötthet (somnade kl åtta i soffan igår), lite stress och mycket glädje iiiih

Idag hörde jag en jävlig bra låt också, tycker det är kul för jag tycker det låter som dom sjunger underneath my skin there's a meatball hihihih kuuuuuuuuul köttbullar liksom

Är övertrött och hungrig, skall snart o fixa håret, kan bli hur som helst! Men jag lever! Ifall ni trodde nåt annat HOHOJAJA pöss

1 Kommentarer
ida:

tyckte också de sjöng meatball först.... hehe men det är nog ego (jag är också sämst på att höra låttexter) love donkeyboy <3

2012-02-01 | 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: