2011-12-10 | 14:16:07

STRESS OCH SÅNT

- jag hatar stress, är värdelös på det, posten is killing me.
- igår kväll bröt jag typ ihop av trötthet och stresshet, vilket inte känns okej.
- igår var jag på spa-behandling i 2 h mmmmmmm, när jag satt i väntrummet undrade en man om jag var Barbro Sundback...
- för några dagar sedan hälsade en man med utländsk härkomst på mig och jag förstod först inte varför, sen kom jag på att det är han som står i kassan på kebabkiosken vid bibban (mitt nattmatshak).
- igår var vi och tittade på kissungar ifall vi skulle skaffa en, slutade med att vi vill ha två.
- idag är jag segast i stan och mår lite som en gås, Jimster åkte just hem för att han också mådde som en gås, inte bra.
- i torsdags fick jag ryck och for på min första fottisträning på över ett år, apkul.
- hur tänkte jag när jag inte stretchade efter min första fottisträning på över ett år? tänkte inte alls.
- ikväll tänker jag dricka lite vin med brudar, tror och hoppas på en förbättring när det gäller min lite fml-iga och trötta hjärna.

PUSSPUSS

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: