2011-12-06 | 11:28:38

VI SER DET SNÖAR

Snöööööööö har nog aldrig blivit så glad som jag blev igår när de första flingorna dinglade ner, som på film typ DET SNÖAAAAR blev sentimental INGA FRÅGOR (kan dock bero på att jag just sett filmen One Day och lipade som en gris) nåväl fint var det! Mindre fint o köra, är det nåt jag hatar är det halka, fy fan

Idag är en jävligt bra dag, det känner jag, ska vräka i mig julmat på Nautical, men först marknad med Idispidis! Herrejisstanes henne var det längesen man såg nåt av iiiih

Körde just en julsångs reportoar i duschen, GEEEE-EEE OSS AV DEN FRID SOM RÅR hur klarar man den delen?! man måste tydligen va antingen Carola eller Tommy Körberg, och jag är verkligen verkligen INGEN av dom :(
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: