2011-02-07 | 21:34:45

"DO I LOOK ALLRIGHT?" "YES, YOU LOOK WONDERFUL TONIGHT"

Idag är en sån dag då jag varit helt i min egen värld, haft noll koll på vad som händer runt omkring och har helt enkelt svävat på mina egna moln och låtsas att jag varit någon annanstans, det blir så ibland, speciellt när hjärnan har nån slags te-kopps-karusell grej för sig, har snurrat femtielva tankar in min hjärna, blev stressad för en uppsats som skall in i slutet på mars?! Det är inte okej, så jag bestämde mig för att göra den här måndagen till någonting bra istället för att ligga i sängen och stirra upp i taket i hopp om att se en stjärna eller vad fan jag nu gjorde

Så istället för att stirra i taket började jag stirra på sista avsnittet av säsong 6 av Friends - den när Chandler ska fria till Monica och HOPPSAN fällde Elin en liten tår? JA det gjorde hon och det kändes BRA det var en sån tår som är skön att fälla ibland FÖR DET FINNS FAKTISKT SÅNA OCKSÅ

Sen tog jag mitt pick och pack och for och sprang ihjäl mig på träningsvärket och SE vad lite Friends och träning kan göra - karusellen i hjärnan har övergått till ett VAAVAA va var det för tankar jag hade i skallen tidigare? Nej det kommer jag inte ihåg! SOOOFT

Nu sitter jag och lyssnar på Eric Clapton - Wonderful Tonight
(Den låten som spelades då Chandler friar GUUUH VILKEN FRIENDS NÖRD JAG BLIVIT MEN DET ÄR HELT OKEJ, ELLER?...)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: