2011-02-03 | 09:37:44

ONT

Har varit nöjd_tjej91 eftersom jag inte varit till sjukhuset på typ 1 år fram tills den här veckan...Nu är jag sjuk_tjej91 och gud vill att jag skall ha ont JAG LOVAR JAG SKA BÖRJA GÅ I KYRKAN OCH JAG LOVAR ATT ALDRIG MER KOMMA FÖRSENT TILL JULGUDTJÄNSTEN
Har redan varit en gång den här veckan och kvart över 11 är det dags för gång 2
Orsak 1: Den årliga urinvägsinfektionen JAG HAR HAFT DET VARJE VINTER I 4 ÅR OCH ALLTID I FEBRUARI?! HUR SKUMT?
Orsak 2: Va och skullle hjälpa till och plocka till bokrean igår, trodde jag va starkare än vad jag var och PANG sa det i ryggen - helt kaputt - kan varken sitta, ligga eller gå normalt YEAY

Nä men lika glad för det är jag men gladast är nog guuuhuuud håhå vad jag är glad trallalalaa

Hoppas på ordentliga painkiller-piller!!!!
HA DET  BRA


1 Kommentarer
laulau:

E.T power fran malaysia!!! krya pa dig alskade <3

2011-02-04 | 12:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: