2011-02-28 | 19:32:54

PÅNYTTFÖDD

Jaa det känns faktiskt lite så, Marockoresan gjorde verkligen sitt! Ny energi har infunnit sig i Elin Johanna Karlssons kropp och det känns helt ejvsåm! Grymmaste semestern på år och dar var det också! vin, skratt, sol, fin familj, fint hotell, god mat OSV inget bad dock eftersom tårna blev istappar bara genom att tänka på poolen

Jag är inte den som är den som orkar skriva en lång reseberättelse här och nu men att det var GRYMT är väl allt ni behöver veta egentligen! Och sen har jag kommit till den hemska insikten att min engelska verkligen inte är att hänga i julgranen JAG LÅTER JU SOM ALLA ANDRA ÅLÄNNINGAR SOM FÖRSÖKER PRATA VETTIG ENGELSKA!! men det är ju charmigt så I can live with that! "It's a person on toilet sen så du vet" BRA ELIN BRA det där förstår säkert städerskan! Sen träffade vi en rolig fiskare, eller rolig och rolig han hade inga tänder och ville ta bilder på mig och honom när han höll en ål mot mitt ansikte <3<3 Han var fiskare på den kända fiskemarknaden i Agadir, dit vi egentligen skulle men han visade oss hur de arbetade och var de rensade fisken GUUUU DET LUKTADE SÅÅ GOEETT...Vi var dom enda turisterna på hela stället, folk gick runt och sniffade lim i små påsar för att klara av lukten och man förstod mer och mer att DET HÄR ÄR NOG INTE DEN KÄNDA FISKEMARKNADEN men whatewwaaah det va intressant o va lite backstage och se hur dom har det där



Den tandlösa fiskaren med två coola brudar


Ja just ja! Sen hade jag en liten show sådär mitt i allt, blev verkligen så rörd att så många uppskattade den

Nej nu ska jag hänga lite med Jboy

PÖSSSS

1 Kommentarer
Ylva:

Sv: Haha, nåja det var inte sååå coolt, men FINT var det! Dock passade inte åländsk_tjej_91 in i den kretsen. Fast jag försökte så gott jag kunde. ;)

2011-03-01 | 20:51:09
URL: http://ilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: