2011-03-03 | 19:23:06

FINALLY


Herregud vad det här med bloggfixande inte är min grej, snälla Johanna i klassen hjälpte mig idag
och hon va så jävla bra på det, tjupptjupp så va det klart liksom!

Hon lärde mig hur man la upp youtube-klipp utan videon och det såg så j*vla enkelt ut jag bara JAAAHAA va lätt sen kommer jag hem ÅH SNUTTEGULL NU SKA JAG LÄGGA UPP SEPTEMBER - KÄRLEKENS TUNGA för att den är så fin och jag är så glad men ville det gå? svar NEJ så efter ett hundratal (känns det som) misslyckade försök tog jag mig an agrolåten LILLASYSTER - NU HAR JAG FÅTT NOG och jo tammeholi (ålänning hejhej) det gick vägen

TACK JOHANNA

1 Kommentarer
Johanna "Lompa":

hahaha xD

Fy fan va bra elin, vilken tur att du e nöjd iaf ^^

2011-03-03 | 21:22:47
URL: http://lompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: