2012-02-06 | 21:46:05

JÄVLA HM

Kul att man väntat på ett påslakan som man suktat efter i en vecka som när det väl kommer, är ett annat påslakan - hälften billigare men jag skall tydligen betala samma som för det jag ville ha - jävligt fult var det också

Många frågor på mina aggressioner just nu, för ett HM paket, inte okej, men nog blir man ju sur o fitti no alltid
HM - ta er i rövva!

På tal om nåt kul då, har haft en grym helg, Linnis var hemma från Vasa, vi drack sex on the beach och blev lite väl på lyset - men sen körde vi ju båda buss på lördan också sååå. Och på tal om lördag! va på dansgala - Sten o Stanley vetni, var nog bästa bakismedicinen evööör (sen gjorde väl 55 € vinst på pokermaskin sitt också eheheh) näääääää jag är övertrött o arg nu, det är en dålig kombination, men ikväll hade jag också kul måste jag påpeka! såg Rabbit Hole med Carro o Ehresgirl, skitbra film, skitbra flickor

Nu tänker jag gå och krypa ner i mitt Ikea-påslakan!! SÅDETSÅ morrrr sug på den sugHm

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: