2012-02-15 | 18:22:16

TAPPADE LUSTEN

Såhär fungerar jag vissa dagar: Dricker en jädrans massa kaffe, blir fasligt pigg och vill göra hundratusenelva saker JAJA NUNUNU har femtusen olika idéer, vill börja teckna igen, SKA börja läsa igen, städa garderoben blir SKITBRA, far o simmar JAAA neeej jag far o springer ÄNNU BÄTTRE, nejmen guud jag borde ju laga scones ELLER NÅT ANNAT FITTIGT COOLT tills DODUDOOOOM ------ jag sätter mig ner i fem sekunder och vill aldrig stiga upp igen, får magknip av allt kaffedrickande, irriterande rastlös av allt kaffedrickande - rastlös på det viset att kroppen vill göra nåt men sinnet vill bara vila äääääääåååååååå är onödigt gnällig nu va? kanske, men nu tänker jag va det! sådetså!
Efter att Gefoto sidan laddat klart ska jag dra arslet från datastolen, är lite ledsen att Digitaland lagt ner, gillar inte Gefoto sådär värst, eller vi säger så här - jag gillar inte surisar till tanter

Efter att jag nu läst igenom det här inlägget kommer jag nog fram till att Kaffe inte är nåt för mig...







Några Elin Kåå verk, gillar o rita brudar JAJJA!
2 Kommentarer
linn:

vill ha dina bildeeer

2012-02-25 | 17:19:48
LAURINA:

HAR TAPPAT LUSTEN PÅ ATT GÅ IN PÅ DIN BLOGG OCH LÄSA OM DIN BORTTAPPADE LUST, FIND IT AND BLOGG FOR ME!!!!!!!!

2012-03-11 | 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: