2012-07-11 | 19:36:29

VUXEN?

Alltså såhär är det, jag har satan glömt att det är sommar, solen har ju gått o lagt sig, semester har man men den känner jag inte av för jag är bara trötttrötttrött just nu, det här vuxenlivet med lägenhet o sambo är helt underbart men en sånhärn dag, grå o jävlig vill man ju bara gå och lägga sig, inte laga mat, diska, tvätta, städa och allt annat jävligt som ska donas med såhär i början, så därför tänker jag nu ta min bajk till stan på ett glas rött, har fan SEMESTER JUH
 
kan bli så crazy på att vara Elin Kåå när hon är i sitt TänKaRn - mode, suck o stön gud hör min bön
 
man ska ju älska livet, gött o leva! annars kan det kvitta!
 
LOVELOVE
3 Kommentarer
Anonym:

Nu har du glömt att det redan varit höst och börjar bli vinter..... skriv kära kåå, skriv!! :))))))

2012-11-01 | 21:34:01
laurina:

jonäää men den här bloggen är ju jätteuppdaterad och rolig att gå in på. nej just det! det är den inte alls!!!!!!!!!! :(

2012-12-12 | 15:59:28
linn:

hihi jag såg att det inte stod mitt namn på mion comment! HIHI

2013-02-11 | 12:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: