2012-05-28 | 19:19:26

MENINGEN MED LIVET

Ungefär hela dagen idag har jag gått runt och vänt utochin på min hjärna när det gäller våra liv här på jorden. Och det mina kära kan ju vara en av de sämsta sakerna i hela universum att börja fundera på en vanlig måndag i maj. Eller när jag tänker efter, det är ALDRIG bra att börja fundera på nåt sånt löjligt djupt och ingående som ens små hjärnceller knappt klarar av (speciellt om man blev tappad i golv som liten). Men det är nåt med posten, när man går där med sina plockvagnar framochtillbaka-tillbakaochfram, man tänker så jääääävla mycket vissa dagar. Och idag var en sån sug-dag. Och det enda jag kom fram till var typ att Lana del Reys låt är fin (och sen lite annat som är alltför deprimerande för att fästas här) Men som alltid när det regnar så kommer far och mor med tröstande ord
Inger: Du är ju född till att föda barn HÖHÖ
Ralle: Nej, det du är född till är att hjälpa dina föräldrar när dom blitt gamla HÖHÖ

Näää men serri, djupare måndag får man leta efter, sen for jag och agroträna och det funka, tog ut min hjärna en stund och daskade den som en rejäl gädda JAJJA Så ni behöver inte tro att jag är på väg o hoppa i sjön eller nåt, Elin vara klad sej.¨

1 Kommentarer
din vän lau som också blev tappad som barn:

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-05-29 | 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: