2012-05-01 | 19:32:04

ÖREBRO

I helgen vart det örebro efter många om och men (min hals ni vet...) och det är ju ingenting jag direkt ångrar, tvärtom! det var exakt vad man behövde, andas lite större-stad-än-mariehamn-doft, andas in djupt och helt enkelt bara gilla läget något extremt. Har dansat in maj kan man säga. I en liten lägenhet i Örebro, skrattat, köpt lite uppiggande saker, sjungit, åkt tåg/buss/båt själv o ändå gillat läget osvosv

tänk vad lycklig man kan bli av att få slänga postenkläderna till sjöss för ett tag, piffa till sig lite, omringas av både gamla o nya fina bekanta, dansa loss o sjunga sig hes till tusen och en natt en sen fredagskväll och sist men inte minst: vara glad åt det man har

så jävla underbart ju
håjhåj

den enda nackdelen just nu är väl min satans näsa och hals som verkar ha gett upp för gott, nässprayen och jag har varit alltför close den senaste tiden, blir trött på dig! förstå det nån gång, när du aldrig kan lyssna...

och det är tydligen ingen liten nackdel för igår ville jag ju bara hoppa överbord så att säga, valborg och allt och här satt man, förkyld, deppig och jävlig, och då var väl den enda positiviteten karln min som satt bredvid, han borde nog få en extra puss för det, och Lau borde få en extra puss för att hon är beeeeeezt

Imorgon är det back to business
PUSS
1 Kommentarer
Lompalicous:

Om du har 40€ liggandes någonstans så kan jag nog införskaffa dem åt dig - bara att skicka över pengarna ;) hehe

Saknar dig med <3 Hoppas din hals blir bra snart, låter inte alls kul det där :/ <3

2012-05-03 | 12:38:30
URL: http://lompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: