2012-05-22 | 18:29:47

TID

Tid är så himla lustigt, ibland går den så jädra långsamt så man bara vill lägga en raket i baken på den så den flyger iväg och ibland går den så jädra snabbt att jag skulle vilja kunna dra tillbaka den med ett litet snöre, eller nåt

När jag idag insåg att folk tar studenten nästa helg, att det är juni nästa helg, gjorde att jag fan så mycket ville dra i tid-snöret (som jag nu så fyndigt valt o kalla min uppfinning, vilken inte existerar men shit the same) JUNI? HALLÅ vart tog april maj vägen? och mars? äääää

Men fittigt fint väder är det ju iallafall LÖV DÄTT och fittigt fina vänner har man och fittigt fin boyfriiiiend! och nån som också är fittigt fin är systerystern min, hon och Krissu kom hem från Cos i lördags och om dom hade fina presenter med sig hem till lilla mig? oooo ja

Som tillexempel den här drömfångaren, hur fin? så fin.

<3

 

HEJRÅÅ

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: