2013-02-27 | 16:25:16

ELIN 1 ÅR

Beter mig som en bebis idag, en riktigt grinig en som just tappat sin bollglass i gruset, har femtitusen saker jag borde ta tag i men orken har ju gått o lagt sig så istället går jag runt o suckar/muttrar o vill bryta ihop för minsta grej som att jag har ett bärg med disk eller inte vet vad jag ska göra i höst, jaa eller det där sista är kanske inte världens minsta grej men vafaaan orka tänka ihjäl sig på det då. Nånting hittar jag på och det ska tammefasiken bli bra. Det har ju lösts sig bra alla andra gånger GO WITH THE FLOW
 
Annat va det i helgen då min favoritLau va på besök, inga grinigheter då inga, thankyou for making my weekend (du kan också känna dig träffad Sandy hihi) THE BEST  (förutom morkissöndagen då men det va varken Laus eller Sandys fel mera Fishermanshottarnas)
 
Nåt kul som hände idag förresten va att jag lyckades hugga mig själv i magen med min jobbkniv (låter James Bond- coolt o drastiskt men det var nog mera på Björnes-magasin-nivå), det va så klantigt så jag knappt vågar nämna det, men tror tammetusen det är första gången nånsin jag har ett plåster på magen :O Så känner mig lite cool ändå trots allt...
 
Nu ska jag fara o spela en innebandymatch som jag är jättetaggad på jooooo aattt nää
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: