2013-01-19 | 23:22:00

AJM BACK

Kanske har blivit sjuk eller nåt men här kommer det - ett inlägg!! (avlid inte av chock nu bara)
 
Senast jag skrev var, låt se, jahapp tydligen i juli, en hel jävla höst o en halv vinter har alltså gått sen sist. Det lär jag ju hinna ta igen på ett inlägg jooonäää
 
Har nog lätt varit den tyngsta, längsta o sugigaste hösten hittills i mitt 21 åriga liv, känt ingenting för nånting o bara längtat härifrån fast ändå till o bara få va, varit cpstressad eller jättetrött, panikat över o vara kvar på åland på samma gång som jag försökt banka ur dom tankarna ur hjärnan när jag egentligen vet att jag trivs här o vill va här just nu, men när t.ex. facebook uppdaterar en titt som tätt om folk som ser ut o ha det så satans bra när dom räddar sköldpaddor i afrika, dricker buckets i Australien, pluggar till advokater o tänker bli stenrika eller va fan det nu kan va, då är det lite tungt! Så facebook kan ju ta sig i rövva, o jag tänker bara gilla läget - för det är ju det jag egentligen gör! Men visst är det lite käppigt i hjulen när man saknar sina bästa homosapiens så det nästan göra ont - tur va att man har några kvar av dom på holmen iallafall och den bästa karln, bästa systern o bästa päronen <3
 
Men ljusare har det redan blitt! Och ljusast va det i Thailand, underbara Thailand, det behövdes, va tillochmed en brud som raggade på mig på stranden, tittade mig rakt i ögonen "you are SO beautiful" o sånt hör man ju sällan så jag tackade o tog emot (+ blev feting generad), förutom det va det mycket kackerlackor, ladyboyz, "want massass?", sol, margheritas, brännsår, snorkling, turkost vatten, skratt, mat o allt va som nu hör till! Fint va det! (Mindre fint nu på en - 20 gradig ö)
 
Sådärdå då har man fått in händelserna sen sist...jooonääää, men allt det kanske kommer i en bok sen efter att jag blivit känd konstnär o bagare (mina nu stora framtidsplaner), så i Elins memoarer 2065 kanske ni får läsa mer om hösten 2012! *väntar själv med spänning*
 
Övrigt: jag saknar Lau
 
1 Kommentarer
helsingforsgirl:

lau saknar elin <3

2013-01-19 | 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: