2013-03-10 | 22:04:00

HÖG LUGG

Det här med o blogga för mig går ju lika bra som det gick för Pelle Plutt o hoppa över ån (när han tappa tån då alltså) så jag ber om ursäkt för min lathet
 
Är så trött på skoltänkande, jobbtänkande o allt-där-till-tänkande, varför är det så uppfuckat system o söka till Sveriges vuxenutbildningar? eller så är det bara jag som är iq-befriad men det vägrar jag tro! Så uppfuckat, det är vad det är PUNKT blir trött, så om nån där ute som råkar vila ögonen på det här HJÄLP MIG OM NI KAN
 
Igår va det mellon, Robin Stjernberg vann och jag bröt ihop HUR I HELVETE GICK DET TILL hans scenkläder bestod av beigea byxor + beige kavaj FRÅGOR själv är man ju så satans färggrann i alla regnbågens färger heheheheheh nää men serri kan det bli beigeigare (o nu känner jag mig ju inte mindre iqbefriad när jag inte har en aning hur man skriver beige i olika former JOONÄ) iallafall så va besvikelsen total, hade ju hunnit bli småkär i Anton Ewald under dagen o blev som besatt, så besatt att jag nynnade på låten så många gånger att Lina ville knocka mig o gick runt o låtsades att jag kunde dansen framför mormor o morfar o resten av la famillia, vilket resulterade i HAHAHA så tydligt är ju att jag ?inte gjorde dansen rättvisa (en dans som dock ingen annan tycker är cool förutom jag haha)
 
 
 
Kan ju dock erkänna att jag har liiiiiiiiiite svårt för luggen, jag menar han kunde ju ha fått den LITE högre ändå.............................
 
ps. gillar killen som tittar upp från vänster i början, 1 second of fame JO HÄJHÄJ
1 Kommentarer
laurinaaaHhhh:

jag orkade lyssna 30 sekunder. och då försökte jag verkligen orka lite längre. inte okej elin att du hejade på detta! luggen ja orkar inte ens kommentera den???????????? och så gjorde hon de ;ppPpPPPpPP

Svar: hahah jag gissade nästan att du skulle dissa den :( men det först efter 30 sekunder han gör sina riktiga moves!just sayin' ;)
ELIN KÅÅ

2013-03-13 | 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: